Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

SutinkuUždaryti
0
LithuanianEnglishRussian

Jūsų krepšelis yra tuščias

Kategorijos

Apie parduotuvę

PDF
Spausdinti
El. paštas
Parašė Aušra   
Antradienis, 2020 Balandis 14 05:51

 

Įmonė: UAB Vilonas
Įmonės kodas:
301531829


Iškilo klausimų susisiekite su mumis:

El.paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Arba galite mums parašyti į Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100092570923558

 

Dėl bendradarbiavimo ir kitų klausimų susisiekite el.paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Į laiškus atsakome darbo metu:

I-V 9.00-17.00

VI-VII- nedirbame



Mūsų fizinę parduotuvę galite rasti:

I.Simonaitytės g.27-45 Klaipėda

Darbo laikas:

I-V 9.00-19.00

VI 10.00-16.00

VII - NEDIRBAME

 

✓ Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės

adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.

✓ Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo

platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 


 

 

 

 

 



Atnaujinta Ketvirtadienis, 2024 Spalis 17 11:14
PDF
Spausdinti
El. paštas
Parašė Aušra   
Šeštadienis, 2019 Gegužė 04 18:32

 

Kiekvienam žmogui svarbu, kad juo kažkas rūpintųsi, jam patartų ir padėtų.... Mes norime būti tais, kurie pasirūpins jūsų sveikata ir grožiu. Patars, suteiks geras kainas ir dėmesį jums. Mūsų asortimente vyrauja maisto papildai, bei kosmetika, iš žinomų šalių gamintojų produktų Lietuvos, Prancūzijos, Čekijos, Vengrijos ir kt. Tikimės, kad kiekvienas iš jūsų čia atras sau tinkamą produktą.
Sveikata dar ne viskas, tačiau be sveikatos nėra nieko.
Sokratas
Atnaujinta Penktadienis, 2023 Liepa 14 19:04
PDF
Spausdinti
El. paštas
Parašė Aušra   
Ketvirtadienis, 2019 Gegužė 02 06:40

IŠKILUS NESKLANDUMAMS

Jeigu mums iškilo nesklandumų

Jeigu nutiko taip, kad nebeturime prekės ar kas nors su ja nutiko arba mums reikia patikslinti užsakymą, mes susisieksime el.paštu, todėl įvesdami jį patikrinkite, kad būtų nurodytas teisingai. Taip pat į jį gausite pranešimus apie užsakymo būsenas. Kada gavome apmokėjimą ir kada išsiuntėme. (Taip pat patikrinkite ir Spam dėžutę). Jeigu negavote per 2 darbo dienas Patvirtinimo apie gautą apmokėjimą, bet jį padarėte, susisiekite su mumis el.paštu  Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .

NAUJAS PIRKĖJAS

Kaip susikurti paskyrą?
Mūsų internetinėje parduotuvėje registruotis nėra būtina, tačiau rekomenduojame užsiregistruoti, nes tai daro pirkimą patogesniu ir greitesniu, o registruoti pirkėjai gali sekti užsakymo būseną.

Registracija vykdoma labai paprastai, tereikia užpildyti pateiktą „Registracijos“ formą. Registruojantis būtinai įrašykite savo tikrą elektroninį paštą ir telefoną, arba bent vieną iš jų: atlikus užsakymą su Jumis gali būti susisiekta dėl prekių surinkimo, pristatymo laiko, apmokėjimo ir kitų klausimų.

PAMIRŠOTE SLAPTAŽODĮ

Jeigu  pamiršote savo slaptažodį, spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“ – tuomet Jūsų nurodytu el.paštu atsiųsime Jums naują Jūsų paskyros slaptažodį.

UŽSAKYMO ISTORIJA

Peržiūrėti užsakymų istoriją galite prisijungę prie savo profilio puslapio viršuje paspaudę nuorodą „Prisijungti“  tuomet prisijungus paspausti nuorodą „Mano užsakymai“  ir galėsite sekti savo užsakymų būseną, bei matyti savo užsakymų istoriją.

PREKIŲ UŽSAKYMAS

Užsakymo keitimas

Norėdami papildyti arba keisti užsakytų prekių kiekį, tai padaryti  galite parašę mums el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai ir nurodę savo užsakymo numerį.

Pristatymo mokestis ir laikas

  • Nemokamai pristatome Lietuvoje, kai užsakymo, suma 40€ arba didesnė.
  • Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome kreiptis el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .  (Siunčiant į Nidą Omnivos  paštomatų pristatymo kaina 3e).
  • Į Omnivos paštomatus prekes per 3-7 darbo dienas iki 30kg.
  • Pristatymas nuroditu adresu (Lietuvoje iki 2kg) per 3-11 darbo dienas.
  • Pristatymas nuroditu adresu (ES šalys iki 2kg) per 6-18 darbo dienas.
  • Pristatymas nuroditu adresu (Norvegija iki 2kg) per 3-5 savaitės.

Prekės pradedamos ruošti, gavus apmokėjimą.

Pristatymas nuroditu adresu- pristatymas vyksta per Lietuvos paštą. Jeigu paštininkas neras jūsų namuose, bus paliktas informuojantis lapelis pašto dėžutėje.

Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo", pagal kurį, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes: kosmetika ir tualetiniai preparatai, spausdintos knygos, liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai ir kitos.

Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako pirkėjas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, turime teisę nepriimti prekės grąžinimui. Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta. Prekę pirkėjas grąžina savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl netinkamos prekės kokybės. Dėl grąžinimo kreipkite el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .

Kai grąžinama nekokybiška prekė, įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai neturime ar negalime pateikti analogiškos prekės, grąžiname visus už prekę sumokėtus pinigus.

Atnaujinta Penktadienis, 2022 Sausis 28 16:26
PDF
Spausdinti
El. paštas
Parašė Andzelika Visniauskiene   
Trečiadienis, 2019 Gegužė 01 03:41

Šiomis taisyklėmis yra apibrėžiamos vartojimo pirkimo - pardavimo sutarties sąlygos.

1. Sąvokos

1.1. Pardavėjas - UAB "Vilonas"

1.2. Sveikatoslobiai.lt - elektroninė parduotuvė, esanti adresu www.sveikatoslobiai.lt

1.3. Pirkėjas - 1) veiksnus fizinis asmuo, t. y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.

1.4. Asmens duomenys - Pirkėjo vardas, pavardė, prekių pristatymo adresas, telefono numeris , elektroninio pašto adresas.

1.5. Taisyklės - šios prekių pirkimo - pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.sveikatoslobiai.lt taisyklės. 1.6. Paskyra - Pirkėjo registracijos sveikatoslobiai.lt svetainėje rezultatas, kurioje saugomi pirkėjo asmeniniai duomenys ir užsakymų istoriją.

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Taisyklės jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Aš perskaičiau ir sutinku su Pirkimo taisyklės"), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu - pardavimu elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt susijusios sąlygos.

2.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus svetainėje www.sveikatoslobiai.lt. Pirkti elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt turi teisę tik Pirkėjai, kaip jie apibrėžti Taisyklių 1.3 punkte. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt.

3. Asmens duomenų apsauga

3.1. Sutinku, kad mano vardą, pavardę, elektroninį paštą bei telefono numerį sveikatoslobiai.lt tvarkytų veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

3.2. Pirkėjas turi šias teises:

3.2.1. žinoti (būti informuotas) apie savo Asmens duomenų tvarkymą;

3.2.2. susipažinti su savo Asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;

3.2.3. reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo Asmens duomenis arba sustabdyti Asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų įstatymų nuostatų, išskyrus Taisyklėse numatytus atvejus.

3.3. Pirkėjas iš anksto sutinka, kad jo duomenis Pardavėjas turi teisę laikyti serveryje neterminuotai, jeigu Pirkėjo pateiktais duomenimis buvo (i) pasinaudota vykdant neteisėtą veiką ar (ii) buvo įtariama, jog įvykdyta tapatybės vagystė ar kitas pažeidimas, dėl kurio buvo ar bus atliekamas atitinkamų teisėsaugos institucijų tyrimas, (iii) jeigu Pardavėjas yra gavęs skundų, susijusių su atitinkamu Pirkėjo, ar jeigu Pardavėjas yra pastebėjęs atitinkamo Pirkėjo padarytus Taisyklių pažeidimus ar (iv) esant kitiems teisėtiems tikslams saugoti Asmens duomenis.

3.4. Remiantis Taisyklių 10.2.2 ir 10.3.3 punktais, Pardavėjui, AB Lietuvos paštas, UAB Omniva LT ar kitos kurjerių tarnybos darbuotojui pateiktas susipažinti Pirkėjo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas ir jame esantys Pirkėjo duomenys naudojami tik tinkamam asmens tapatybės identifikavimui.

3.5. Siekdamas, kad Pirkėjui būtų suteiktos visavertės elektroninės parduotuvės sveikatoslobiai.lt paslaugos, Pirkėjo kompiuteryje (įrenginyje) Pardavėjas įrašo informaciją - slapukus. Įrašytą informaciją Pardavėjas naudoja Pirkėjo kaip ankstesnio sveikatoslobiai.lt internetinės parduotuvės lankytojo atpažinimui, informacijos apie pirkinius, įdėtus į Pirkėjo prekių krepšelį, išsaugojimui, elektroninės parduotuvės sveikatoslobiai.lt lankomumo statistikos rinkimui. Pirkėjas turi galimybę peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) Pardavėjas įrašo, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus. Pirkėjas taip pat turi teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama informacija (slapukai) jo kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju tam tikros internetinės parduotuvės sveikatoslobiai.lt funkcijos jam gali būti neprieinamos. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad jo kompiuteryje (įrenginyje) būtų įrašoma informacija. Šį sutikimą Pirkėjas gali bet kada atšaukti, pakeisdamas savo interneto naršyklės nustatymus.

3.6. Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su Asmens duomenų tvarkymu, Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui raštu įteikdamas Išsiųsdamas tokį prašymą ar nurodymą  elektroninio pašto adresu  Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai iš Taisyklių 3.1. punkte nurodyto savo elektroninio pašto adreso. Pardavėjas, gavęs tokį Pirkėjo prašymą ar nurodymą, ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų pateikia Pirkėjui raštišką atsakymą bei atlieka prašyme nurodytus veiksmus ar atsisako juos atlikti.

4. Prekių užsakymas, pirkimo - pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas

4.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje, užsiregistruodamas svetainėje www.sveikatoslobiai.lt (įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį) arba apsipirkdamas kaip svečias (t.y. nesukurdamas savo Paskyros).

4.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Pirkėjas sutinka, kad jo pateiktu elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo Asmens duomenys ar jų dalis būtų perduoti Pardavėjo partneriams siekiant tinkamai įvykdyti užsakymą ir/ar tinkamai suteikti užsakytas paslaugas.

4.3. Nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (-as) prekę (-es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti užsakymą", laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado teisiniai pirkimo - pardavimo santykiai. 4.4. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas yra saugomas elektroninės parduotuvės sveikatoslobiai.lt duomenų bazėje.

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei užsisakyti paslaugas elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka. Užsisakius paslaugas Pirkėjui gali būti taikomos Pardavėjo partnerių nustatytos paslaugų teikimo sąlygos.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.

5.3. Pirkėjas turi teisę grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.

5.4. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse.

6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

6.2. Užsiregistravęs svetainėje www.sveikatoslobiai.lt, Pirkėjas įsipareigoja užtikrinti, kad pateikta informacija ir Asmens duomenys nėra klaidinantys ar neteisingi.

6.3. Jeigu pasikeičia užsiregistravusio Pirkėjo registracijos formoje pateikti Asmens duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

6.4. Pirkėjas įsipareigoja saugoti prisijungimo prie savo Paskyros duomenis, neperduoti jų tretiesiems asmenims ir nesudaryti galimybės tretiesiems asmenims sužinoti Pirkėjo prisijungimo duomenis. Pirkėjas supranta, kad jis yra tiesiogiai atsakingas už nuostolius, atsiradusius dėl neteisėto Pirkėjo Paskyros panaudojimo, kai Pirkėjas neapsaugojo savo prisijungimo duomenų ir jie tapo žinomi ir/ar prieinami tretiesiems asmenims.

6.5. Jei Pirkėjo prisijungimo duomenys tampa žinomi tretiesiems asmenims, Pirkėjas privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją per vieną darbo dieną.

6.6. Kai prisijungimo prie Pirkėjo paskyros duomenys tapo žinomi tretiesiems asmenims, Pardavėjas tokią paskyrą panaikina ir suteikia teisę Pirkėjui susikurti naują Paskyrą.

6.7. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

7. Pardavėjo teisės

7.1. Pardavėjas turi teisę keisti ar sustabdyti svetainės www.sveikatoslobiai.lt funkcijas, svetainėje esančių elementų išdėstymą, nutraukti tam tikrų svetainės funkcijų veikimą.

7.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti internetinės parduotuvės sveikatoslobiai.lt veiklą.

7.3. Pardavėjas turi teisę keisti paslaugų, teikiamų elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt, teikimo apimtį ar būdą, sustabdyti, nutraukti paslaugų ar jų dalies teikimą, apmokestinti paslaugas ar paslaugų dalį.

7.4. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti ir keisti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.

7.5. Jei Pirkėjas bando pakenkti svetainės www.sveikatoslobiai.lt darbo stabilumui ir saugumui ar nevykdo savo įsipareigojimų, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis svetaine www.sveikatoslobiai.lt arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo Paskyrą.

7.6. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 9.2.1 punkte numatytą apmokėjimo būdą, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

8. Pardavėjo įsipareigojimai

8.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis elektroninės parduotuvės sveikatoslobiai.lt teikiamomis paslaugomis.

8.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t.y. Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių 3 skyriuje ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

8.3. Informuoti Pirkėją apie Taisyklių 7.1 - 7.4 punktuose nurodytus pakeitimus.

8.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu Taisyklių 10 skyriuje nurodytomis sąlygomis.

8.5. Pardavėjas įsipareigoja priimti Pirkėjo grąžinamas prekes Taisyklių 12 skyriuje nurodytomis sąlygomis.

8.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturioliką)  dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.

9. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

9.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

9.2. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti šiuo būdų:

9.2.1. naudojantis elektronine bankininkyste.

10. Prekių pristatymas

10.1. Prekių pristatymo sąlygos bei įkainiai pateikti (https://www.sveikatoslobiai.lt/apie-parduotuve/prekiu-pristatymas) . Mygtuko „Patvirtinti užsakymą" paspaudimas reiškia, kad pirkėjas susipažino su pristatymo sąlygomis bei įkainiais ir su jais sutinka.

10.1. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymą paštu:

10.2.1. Pardavėjas išsiunčia prekes registruotu paštu.

10.2.3. Pirkėjas atsiimdamas prekes pašto skyriuje privalo pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

10.3. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omnivos paštomatą:

10.3.1. Apie prekių pristatymą į terminalą Pirkėjas informuojamas trumpąją žinute telefono numeriu, kuris buvo pateiktas užsakymo metu.

10.3.2. Omnivos paštomatuose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės nei 30 kg prekės į paštomatus nėra pristatomos.

10.3.3. Siunta iš Omivos paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo informacijos apie prekės pristatymą gavimo.

10.5. Pardavėjas išsiunčia prekes Pirkėjui per 3-7 d.d. po gauto apmokėjimo. Šis terminas yra preliminarus ir netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminus ir kitas sąlygas.

10.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

10.7. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo - priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo - priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų ir jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

10.8. Jei remiantis Taisyklių 10.2 - 10.3 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai.

10.9. Jei remiantis Taisyklių 10.2 - 10.3 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.

11. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas.

11.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.

11.3. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija, kuris nurodytas ant pakuotės.

11.4. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

11.5. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

12. Prekių grąžinimas ir keitimas

12. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:

 

Vaistinių preparatų, maisto produktų, įskaitant maisto papildus, kokybiškų parfumerijos, kosmetikos, tualetinių preparatų, kokybiškų optikos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisų ir aparatų, kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.), kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

 

12.1. Norint grąžinti www.sveikatoslobiai.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes reikia žinoti:

12.1.1.  Pirkėjas įsigytas prekes per 14 dienų gali be jokios nurodytos priežasties gražint, gražinimas vyks vadovaujantis (tik internetu perkant) LR civilinio kodekso 6.228 (10)

12.1.2. Dėl prekių grąžinimo Pirkėjas turi pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu  Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai , pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes bei grąžinimo priežastį per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos.

12.1.3. Nekokybiškos prekės, įsigytos internetu  keičiamos ar grąžinamos: Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui Elektroninėje parduotuvėje užsakytas arba nusipirktas tas Prekes, kurios nėra nurodytos Taisyklių 12 punkte,  kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (pvz.: pažeista pakuotė, pasibaigęs prekės galiojimo terminas ir kt ) arba gavote ne tą produktą, kurį užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus ir apmokėti jūsų patirtas siuntimo išlaidas. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis  LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.

12.1.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas

12.1.5. Perkant internetu prekės grąžinamos remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

12.1.6. Perkant internetu prekes grąžinti reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą.

12.1.7. Jei gražinamos prekės išsiunčiamos į bet kurį kitą paštomatą ar į Lietuvos paštą mūsų jos nepasieksi, nes neturime žmogaus kuris surinkinėtų siuntas iš skirtingų vietų.

12.2.9. Abiem atvejais prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs, tai galioja tik tinkamos kokybės prekėms, jei dėl tik jums žinomų vienokių  ar kitokių priežasčių sumanėte kad jums prekė nepatinka ir norite ją grąžinti.  Prekė įsigytos nuotoliniu būdu, per 14  dienų gausite pinigus atgal į savo banko sąskaitą.

12.2.9.1 Jeigu pirkėjas nori atšaukti užsakymą, nes prekės vėluoja, jei pardavėjas neturi Jūsų norimos prekės, o siūloma alternatyva netinka pinigai grąžinami per 14 dienų pinigus gausite atgal į savo banko sąskaitą

12.2.9.2  Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Jeigu prekė kokybiška grąžinimo išlaidas  padengia pirkėjas.

12.2.9.3  Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės (CK 6.2287str. 1 d. 16 p.), turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

✓ Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės

adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.

✓ Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo

platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

12.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų

12.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas taikomas net ir grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);

12.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta

12.2.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan..) (šis punktas taikomas abiem atvejais, net ir tada kai grąžinama nekokybiška prekė)

12.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta

13. Atsakomybė

13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų Asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia neteisingus ar netikslius asmens duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

13.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve sveikatoslobiai.lt.

13.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei sveikatoslobiai.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13.5. Jei Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje sveikatoslobiai.lt yra pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.

13.6. Dėl pirkimo-pardavimo užsakymo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo kilus žalai, kaltoji šalis atlygina kitos šalies patirtus tiesioginius nuostolius.

14. Apsikeitimas informacija

14.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Taisyklių 3.2. punkte numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.

14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

15. Baigiamosios nuostatos

15.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

15.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

15.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

15.4  Kilus problemoms dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, kreipkitės el. paštu  Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .

Atnaujinta Ketvirtadienis, 2024 Spalis 17 11:14
PDF
Spausdinti
El. paštas
Parašė Aušra   
Sekmadienis, 2019 Balandis 28 15:38

NEMOKAMAS PRSITATYMAS NUO 40e

 

 

NEMOKAMAS ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE

Jūsų užsakytas prekės paruošime atsiimti per 3 darbo dienas po gauto apmokėjimo. Jas paruošus Jus informuosime elektroniniu paštu (gausite pranešimą apie būsenos pasikeitimą: Paruoštas atsiimti). Lauksime Jūsų atvykstant per 7 darbo dienas. Darbo laiku, kuris yra:

I-V 9.00-18.00

VI 9.00-16.00

VII - NEDIRBAME

Adresu: I.Simonaitytės g.27-45 Klaipėda

Atsiimant užsakymą su savimi turėkite užsakymo numerį bei asmens tapatybės dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.


PRISTATYMAS OMNIVOS PAŠTOMATAIS

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Prekės pristatomos į Omniva siuntų atsiėmimo terminalą (paštomatą) visoje Lietuvoje. Prekės pristatomos per 3-7 darbo diena. Siuntimo kaina 3e.

 

PRISTATYMAS LIETUVOS PAŠTU LIETUVOJE

Siunčiame Lietuvos paštu, Jūsų nurodytų adresu iki 2kg. (Didesniam svoriui rašykite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai Prekės pristatomos per 3-11 darbo dienas. Siuntimo kaina 5.50e. Atsiimdami prekes pašto skyriuje būtinai turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.


PRISTATYMAS LIETUVOS PAŠTU Į ES ŠALYSE

Siunčiame Lietuvos paštu, Jūsų nurodytų adresu iki 2kg. (Didesniam svoriui rašykite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai Prekės pristatomos per 6-18 darbo dienas. Siuntimo kaina 13e. Atsiimdami prekes pašto skyriuje būtinai turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

 

PRISTATYMAS LIETUVOS PAŠTU Į NORVEGIJĄ

Siunčiame Lietuvos paštu, Jūsų nurodytų adresu iki 2kg. (Didesniam svoriui rašykite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai Prekės pristatomos per 3-5 savaitės. Siuntimo kaina 15e. Atsiimdami prekes pašto skyriuje būtinai turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atnaujinta Antradienis, 2024 Balandis 02 06:59
Daugiau straipsnių...
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 Kitas > Pabaiga >>
Puslapis 1 iš 2